00.00 one more one last

ursäkta för denna sega uppdatering.. helgen bara flög förbi med allt det där vanliga. fast det kanske kan diskuteras.
mycket som hänt fast på samma gång ingenting. nu har alla åkt tillbaka till college så nu är det tomt igen. tycker inte om den känslan.

har passerat 14 månader här i USA också. det är helt otroligt. 14 månader sedan jag flyttade från Sverige. fyra månader kvar tills jag åker hem. jag får panik bara på tanken. det är en helt obeskrivlig känsla. vill inte lämna mitt liv här! skulle kunna dra ännu en utläggning om hur fruktansvärt det känns och lämna en stad, ett ställe, ett land du älskar. människor du älskar. men jag skiter i det ikväll.

om tre veckor åker jag till Florida. om lite mer än fyra veckor kommer mamma, pappa och syster och hälsar på. då har vi inte setts på sex månader, det känns som om det var igår vi satt och åt smörgåstårta på altanen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0