03.50 WHAT A F.. NIGHT

herregud. vilken kväll! födelsedagar, 21, bästa tjejerna, manlig strippa, barfota, x, dans, öl, bakluckeåkning osv.. vilken jävla kväll. what a fucking night!!! jag börjar jobba om några få timmar men just nu gör det ingenting. jag har haft så jävla kul ikväll och mina tjejer är det bästa, DET BÄSTA, ni kan tänka er. bästa tjejerna nånsin. lite Sverige, lite Danmark. bättre kan det inte bli.

godnatt. nu kör vi hårt de sista dagarna, tro mig.
hade världens mysigaste middag med familjen ikväll. vi var ute och åt på min favvorestaurang i Greenwich. mina älskade ungar. min galna värdpappa. fan. när vi sa godnatt ikväll började nästan jag och barnen och gråta.. lite tidigt för och bli känslosam tyckte min värdpappa ;) haha.. jag och Jennie grät innan ikväll när vi insåg att de fem minutrarna mellan oss snart kommer vara minst sex timmar. it sucks!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0