00.18 pb



jag har aldrig fattat tjusningen med peanutbutter men peanutbutter crackers är helt okej. USA.. vad har detta land gjort med en egentligen? jag har helt glömt bort hur jag var när jag åkte, vad för liv jag levde. att snart åka hem känns spännande, som att starta något nytt. jag är så in i helsikes trött på detta just nu. jag är trött på skrikiga ungar (B har skrikit oavbrutet i dagar). jag är trött på och vara au pair. jäkligt trött på det. hade livet varit enkelt hade jag gift mig nu och stannat här för alltid och levt i ett nice mansion i Greenwich. tyvärr är det inte så enkelt. jag älskar USA men måste åka hem. det gör fruktansvärt ont och lämna x, på obestämd tid, kanske för alltid. det känns så sjukt hemskt att lämna ALLA jag träffat här. alla som kommer stanna kvar här, för detta är deras hem. den känslan är den värsta i hela åka-hem-grejen. att lämna alla som bor här och kommer vara kvar. som jag inte kommer kunna springa på ute en fredagskväll, smsa när jag känner för det, ha super oviktiga samtal med mitt i natten i en bil nånstans. den känslan går jag runt med VARJE dag nästan konstant. ingenting kommer någonsin bli detsamma igen när jag väl är hemma.

idag har jag varit i USA i 16 månader. imorgon ska vi dricka öl, klä oss grönt och njuta av att livet är jäkligt fantastiskt just nu. fattar fortfarande inte att jag bor och lever i USA, måste påminna mig själv oftare.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0