00.33 festligheter hela tiden

lördagskvällen blev en hit. jag och Jessica körde på våra sommardrinkar Tequila Sunrise och Gin och Tonic. haha. hann med våra stammishak, hemmafest och åka taxi med "the camel driver" också. jag har skrivit om honom innan. Marockanen som härmar en kamel.. hahahaha han är så JÄVLA rolig. jag skrattar bara jag tänker på det. "the donkey is sleeping" såna sköna citat sitter han inne med och med världens skönaste brytning. hahaha.. fick hans businesscard så ska ALLTID ringa honom efter taxi numera.

vart inte hemma alltför sent vilket var bra. blev väckt imorse och behövde jobba. jag och ungarna drog på en av kusinernas kalas "Sweet 16". väldigt stort och fylla 16 år här ju..  twinsen hoppade i poolen och där spenderade dem hela eftermiddagen. B var min hela dagen, min lille kille. senare kom även mina värdföräldrar (som varit på annat kalas) så dagen var väl inte alltför jobbig. hade ju åkt dit i vilket fall som.

imorgon (måndag) är jag ledig (Skype, mamma och pappa?) välförtjänat! har en massa och ta itu med dock. tre veckor kvar. tre veckor. buhu.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0