02.40 life in the states



frös ju inte ikväll direkt.. inte samma underbara sommarvärme som förra året vid den här tiden men barbent går helt okej ändå. blev en toppenkväll!! jag och Jennie lyckas med allting..

blev en kväll med öl, Jennie och David. lite Renate och norska på det, shots med Pat och Jack (x bästa kompisar).. great night!! nej, jag förstår inte att om exakt en månad sitter jag på flyget hem till Sverige, för gott. kanske kommer jag vara tillbaka här på nolltid direkt, känns som det just nu..

matade förresten en racoon (tvättbjörn) med min chickenburger på vägen hem. USA. U S and A.

Kommentera här
Postat av: Jennie

HAHA sen såg vi en man också! Och min volvo är lite dränkt i Coca Cola! ;)

2011-05-14 @ 16:29:40
URL: http://jennieslivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0