22.14 historisk dag i USA



det börjar bli sent. B ligger och leker med iPaden, jag försöker göra absolut ingenting. försökte ta tag i uppsatsskrivandet men det går bara inte. helt slut i huvudet!

tänkte sova i min 4th of July tröja från förra året. dagen till ära. HELA dagen, på ALLA tvkanaler och alla radiokanaler har det pratats om Bin Laden..det firas rejält. jag ska inte neka till att jag är jäkligt glad jag också, men samtidigt lite lagom nervös, för vad kommer hända nu? jag säger bara, God Bless America. en rätt så konstig dag faktiskt. känns lite overkligt. nyhetsankarna på tv sitter och ler när de rapporterar om hans död. tror aldrig jag kommer glömma denna dagen, känslan jag haft idag. obehagligt.

Kommentera här
Postat av: Hannah

så mysigt det ser ut!

2011-05-03 @ 08:48:51
URL: http://finest.se/lillan
Postat av: Sanna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 18:15:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0