23.25 don’t care what they say

lördag lördag lördag..

jag och Jessica fick den goda idén att efter ett och ett halvt år prova solariumet som står nere i vår källare. det ser ut och ha några år på nacken så jag och Jessica kletade på tanningoil och hoppade in där i en femton minuter innan vi båda kastade oss ur röda som kräftor. eller ja, först såg det inte så farligt ut men jag kan säga att jag såg ut som en levande kräfta igår. jag fick smeknamnet "Pandan" och en random kille frågade mig varför jag hade vita ringar runt ögonen (dumma skyddsgrejorna för ögonen ju) haha.. herregud.

vi satt hemma hos Jessica och njöööt hela kvällen. drack goda Smirnoff Strawberry Acai. senare på kvällen drog vi ner till vårt stammishak.. det blev dans på bardisken och sommaren blev officiellt invigd. massor av folk, barbent och utan jacka, sjukt bra musik.. älskar Stamford på sommaren! sedan drog vi alla vidare till Tiernans.. där gick det sådär. kaos!! bortsett från det var det minsann en toppenkväll! (bilder kommer)






idag gick mitt år som au pair ut. ett och ett halvt år har jag varit här nu och jag har exakt fyra veckor kvar i USA. helt otroligt. kommer inte förändra så mycket dock. jobbar kvar två veckor till sen är det roadtrip 2011 som gäller, CALIFORNIA HERE WE COME!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0