00.03 tidsbrist

första gången idag som jag hinner sitta vid datorn. pjuh.
22.15 körde jag och min värdpappa till ett stort varuhus med massa kläder (dem har öppet löjligt länge här nu innan jul) eller ja, för er är det ju jul nu. Julafton till och med. jag vill flyga hem för några timmar bara, fira jul och äta julbord. Julafton är ingenting här. vi ska däremot till Long Island imorgon kväll och fira jul med min värdpappas familj. Julafton. usch jag vill inte ens tänka på det.

julklapparna till barnen är färdiga och jag har bestämt mig för att ge dem redan imorgon (Julafton). de kommer nämligen få 34567890987654 julklappar till sen på fredag (då vi firar jul här) och jag vill helst inte att de ska komma bort i mängden allt för mycket.


spel till N och R


musikdvd och play-doh lera till lille B, han älskar musik!





Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0