22.45 godnatt måndag

imorgon är det 1 December!
jag ska faktiskt följa julkalendern i år, hur dålig den än är. dessutom har jag min svenska chokladkalender med mig som jag ser fram emot och öppna första luckan på. jag har till och med druckit glögg två dagar i rad, jag som inte ens tycker om det haha.

dagen idag var riktigt jävla stressig. jag måste köpa ett par bra inneskor. ska försöka göra det imorgon för imorgon ska jag och Sandra ääääntligen försöka träffas.

idag valde jag en lugn kväll. mitt psyke var totalt nedbrutet efter den här eftermiddagen. umgåtts lite med A och M, mina värdföräldrar. A och jag åkte till super market och handlade typ tjugo munkar. sen visade han mig foton på honom och Bill Clinton, Hillary Clinton, Al Gore och en massa andra höjdare han träffat/jobbat för. har till och med fått se signerade brev av både Bill och Hillary ;) det ni!

imorgon börjar jag lite senare så nu ska jag unna mig ett avsnitt av någon tv-serie som jag ligger sjukt bakom i.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0