23.02 two is better than one

jag har haft och har några jävligt jobbiga dagar nu.
den största anledningen är att jag blivit magsjuk och det är inte alls roligt. det innebär bland annat att en hel helg har spenderats i sängen, så otroligt deprimerande när man vet att en ny jobbvecka väntar imorrn.
allt det jobbiga späds på med tankarna på att ni där hemma i Sverige idag har firat Lucia, tredje advent och har fått snö på kuppen. julstämningsavsaknad plus magsjuka här borta i USA är ingen bra kombination. jag längtar hem.

jag har inte känt så här innan och jag skyller allt på magsjukan, för det var fan tufft. men nu är jag på bättringsvägen och tankarna på friska dagar gör att det känns lättare. jag ska handla julklappar, skicka iväg paket, baka lussekatter och spendera nästa helg i NYC med mitt fina tjejgäng.

utan sina vänner här är man ingenting. de vänner jag skaffat mig här borta under månaden jag varit här är det bästa med allt, en stor trygghet och ens lilla familj. en stor hjälp, dagar som dessa.





kommer mer positiva inlägg så fort jag tillfrisknat, promise.

Kommentera här
Postat av: Tilda

Skönt att du har dína girls där borta. JAG saknar dig något enormt. Hoppas du inte glömmer mig, fina fina vän. En fika på fenix med min älskade Caroline hade inte skadat.. Känner mig lite deppig.

Hoppas du får vara frisk nu!

<3

2009-12-14 @ 21:05:05
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: Victoria

Usch for magsjuka, hoppas du mar battre snart gumman! :) alskar din nya header forresten! kram

2009-12-14 @ 23:11:16
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0