23.24 fullt hus

idag har jag haft alla tre barnen hemma. tvillingarna har jullov nu.. lite skillnad mot mina och B's lugna dagar annars. nu är det fart och fläkt. det är dock ganska roligt som omväxling. nu när jag tänker tillbaka på dagen så har jag så sjukt många roliga saker och skratta åt, saker som jag bara ville slita av mig håret för när jag var mitt i det.


har precis kollat på Anna Ankas jul. har läst om det så mycket så var tvungen och kolla och som jag skrattade. jag låg och asgarvade här inne på mitt rum. älskade andra programmet då hon dissar brunetter och säger något i stil med "Angelina Jolie som har heroinsprutor uppstoppade i röven" HAHAHA. för mig blir det Anna Anka på julafton (inte för att jag har så mycket till val)

imorgon ska jag slänga upp lite bilder här från NYC i lördags. godmorgon på er Sverige, godnatt USA.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0