22.03 en vecka

idag har jag varit i USA i en vecka. en milstolpe iallafall.

idag var min första jobbdag då jag var själv med barnen. vissa stunder ville jag bara slå ihjäl mig själv, dränka mig i diskhon eller lägga mig i solariumet och brinna upp. MEN vissa stunder var tvärtom.

tvillingarna, R och N, hälsade på mamma och pappa ikväll över Skype. haha N frågade flera gånger efteråt "is it past bedtime now?" bara för att det var natt i Sverige och det blev lätt förvirrat. dessutom lär jag minstingen B lite svenska, vilket mina host parents uppmuntrar. idag har jag lärt honom säga "Tack" och ni skulle bara hört vilket perfekt "Tack" han fick till ikväll. stolt!

nu blir det lite Gossip Girl och sen sova.



Kommentera här
Postat av: Petra

känns som du varit iväg i hundra år! låter som det går bra iallafall :) fuskit att du får se GG live ;) MISS U! puss

2009-11-24 @ 18:48:08
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/
Postat av: tilda

Haha. That's how it is! Du får snart ordning på dem! ;)



Puss babe! (miss u a lot!)

2009-11-25 @ 00:00:03
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0