00.19 Florida DAG ETT





dag ett bestod av flygresa på 2,5 timme. med gratis WiFi. skypade med min älskade familj hemma i Sverige på över 30 000 ft.
framåt kvällen fick jag feber och ont i halsen, halsfluss trevligt nog. det var ganska väntat och det slår aldrig fel med feber när jag åker på semester.

här ser ni alla små communitys. så här ser det ut på många håll i Florida. gated communitys där det bor enormt mycket pensionärer. Florida kryllar av pensionärer!

Kommentera här
Postat av: Lina

Liam hälsar att han saknar dig och undrar när du kommer hem?

Vi saknar dig oxå!

2010-04-14 @ 14:24:46
URL: http://www.thehuligans.blogspot.com
Postat av: Pappa

Bäst att jag lägger in en kommentar så att du blir nöjd. Vi hörs på Skype !

2010-04-14 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0