22.48 what a lööövli day

vilken dag!
imorgon ska twinsen äntligen tillbaka till skolan igen så idag tog vi vara på solen till max. vi hade en 23 grader varmt idag skulle jag gissa på och på onsdag visar det på nära 30 grader.. det är en riktigt skön värme. känns som en fin svensk sommardag ungefär. jag drog på mig jeansleggings imorse men imorgon blir det bikini (brännan måste underhållas!)

kan ni förstå hur varmt vi har det i början på April? det är helt ofattbart.


annars så har B dragit på sig en förkylning igen (haha, tre veckor sen han var sjuk. sen åkte jag och R på halsfluss i Florida och precis innan vi åkte hem fick min värdpappa infuensan med feber, förkylning och halsont.) idag frågade även min värdpappa om jag tänkt något på och förlänga mitt år här.. och det har jag. jag älskar USA. och New York. och Stamford. och mitt liv här överhuvudtaget. meeeeeeeeeen. och det här den största anledningen, JAG VILL HEM TILL MIN ÄLSKADE KATT. den andra stora anledningen är att det kommer en bebis i Augusti som jag jättegärna vill träffa (kanske kan köra Skype på BB Tilda? haha) vi får helt enkelt se hur det blir.

så här ser det iallafall ut utanför mitt badrumsfönster just nu. jag är så glad att det är vår!




Kommentera här
Postat av: Petra

Neeeej du får inte stanna längre, saknar ju ihjäl mig här hemma! I så fall kommer jag och joinar dig och blir kändisfrisör där borta eller nåt...

2010-04-06 @ 16:38:29
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0