23.27 you're young until you're not

lite självmordsdag idag. ville rycka av mig håret vid ett par tillfällen under middagen. när jag sen stod och diskade kom N fram och sa "I'm sorry I was mean to you" och ger mig ett litet hjärta! och med sina långa svarta perfekt böjda ögonfransar (alla tjejer skulle döda för dem) var det svårt och vara arg längre.

ikväll har jag och Jessica varit hurtiga och inte ätit på diner, varit på bio, festat eller shoppat. vi spelade tennis tills vi inte längre såg vart bollarna tog vägen. då övergick vi till studsmattan där N och R kom utspringandes i pyjamas och ville såklart vara med. fortsatte med hjulningar, kullerbyttor och hopprep. kommer ju inte kunna gå imorgon! insett att kroppen är ganska mycket stelare nu än för fem år sedan. när jag hjulade med N i förra veckan vaknade jag med smärta i rumpa och lår om nätterna, HAHA. kvällen avslutades med en smoothies på Starbucks.

imorgon är det onsdag och det innebär snaaart helg igen. jäklar vad det ska festas på Manhattans gator. det ska jag fira nu med nya Vogue. amerikanska Vogue. fint det.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0