23.39 orkar inte

okej så här är läget.

fredagkväll får jag ett sms från min värdpappa "kan du jobba 8.30 - 15.00 på lördag?" jag sa att jag hade planer på och åka in till NYC då jag hade en massa ärenden och uträtta. och då jag redan jobbat 55 timmar i veckan (max 45 enligt kontraktet) så kände jag ingen anledning att ställa upp på det.

ikväll fick jag reda på att ingen kan skjutsa mig till flygplatsen på tisdag och jag tidigast kan åka 16.30 härifrån och min flight är 20.30. flygplatsen tar en timme och köra till och med trafik antagligen två. kollat upp alla möjliga alternativ men bästa är att någon kör mig härifrån och efter mycket om och men har jag nu skjuts av en kompis, så jäkla snällt! roligaste kommer nu, då säger min värdmamma "jaaa... om du nu ställt upp och jobbat i lördags så hade A (min värdpappa) inte behövt täcka för dig och redan jobbat undan en dag och då hade han kunnat köra dig på tisdag". det var fan bland det elakaste jag hört den här veckan. skiter i vilket egentligen, men så säger man bara inte.

hoppas nu allt går som det ska. men som jag skrev tidigare, jag vet att hela min resa till Sverige kommer skita sig på något sätt. har känt det redan från början. just nu mår jag bara så jävla skit. tur att jag har Jessica som är mitt allt här borta och stora trygghet. och Nick såklart. de två får mig och känna mig trygg här. det bästa jag har här på andra sidan Atlanten.

Kommentera här
Postat av: Tilda

Vadå skita sig? Vad menar du??

ÅÅhhh älskade, vad elaka de är! FY!



Jag längtar efter att träffa dig!! SKA bli tokmysigt att äntligen få krama min Carro! Men jag är inte så spännande att va med nu; trött, irriterad och jävligt mätt på att va gravid. Vill träffa min bebis nu!

2010-08-02 @ 17:17:38
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0