23.29 break

idag har jag varit ledig nästan hela dagen. insåg att jag är glad jag inte är det för ofta. det får mig och tänka. och känna mig ensam. tänker mycket på julen just nu. en andra jul känns inte så kul och fira hemifrån faktiskt.. förra året var allt nytt och spännande men i år hade jag gett vad som för lite julskinka, Janssons, julmust, familj och släkt. en riktigt jul. amerikanarna vet inte vad julmys är.

på lördag ska vi iallafall göra något riktigt kul ska ni veta.
hela familjen (och nu menar jag kusiner och mostrar och hela köret) ska gå och se Cats, originaluppsättningen av musikalen. kan nog bli en toppenlördag tror jag. senare blir det fest med Pernille. kan knappast gå snett! eller jo, det är precis vad det kan. känner på mig det kommer bli en hel del tequila.. när Danmark och Sverige går ihop och festar loss går det galet till.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0