sammanfattning 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 

Alldeles för mycket. Som exempel, besökte jag Las Vegas, fick se Vita Huset, tittade ut över Grand Canyon, festade på rooftoops på Manhattan varma sommarkvällar, tog mitt amerikanska körkort, åkte alldeles för fort i en bil med rutorna nedvevade och lyssnade på country en torsdagkväll, stod några få meter ifrån en livs levande och vild björn, fick se Island en snabbis, badade i Mexikanska golfen. Jag testade på att göra en hel del olagligheter också. Ja, det går och rabbla upp en himla massa.. jag har aldrig tidigare upplevt så mycket på bara ett år!


Höll du några av dina nyårslöften?

 

Hade inga?


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

 

Ja, mina fina Tilda blev mamma för andra gången :)


Dog någon som stod dig nära?

 

Någon dog och det gjorde mig väldigt ledsen.


Vilka länder besökte du?

 

Sverige


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

 

Familj och vänner!


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

 

1 maj. Sedan finns det många andra speciella händelser jag alltid kommer minnas..


Vad var din största framgång 2010?

 

Att jag bodde i USA och hade skitkul!


Största misstaget?

 

Svårt och sätta fingret på vad som var misstag och inte..


Har du varit sjuk eller skadat dig?

 

Halsfluss och lite sånt. Men har varit förvånansvärt lite sjuk detta år.


Bästa köpet?

 

Kläder?


Vad spenderade du mest pengar på?

 

Kläder.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

 

När mamma, pappa och syster kom och hälsade på.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

 

UTAN TVEKAN - Empire State of Mind.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 

Gladare!


Vad önskar du att du gjort mer?

 

Tagit vara på tiden.


Vad önskar du att du gjort mindre?

 

Ingenting. Denna tid jag har här borta har jag bestämt mig för och inte ångra någonting.


Hur tillbringade du julen?

 

I USA med vänner och värdfamilj.


Blev du kär i år?

 

Ja.


Favoritprogram på TV?

 

TV?


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

 

Nej.


Bästa boken du läste i år?

 

Jag läste väl en tre böcker och de var väl okej allihopa.


Största musikaliska upptäckten?

 

Country! HAHA.


Något du önskade dig och fick?

 

Absolut.


Något du önskade dig men inte fick?

 

Kanske.


Årets bästa film?


The Last Song.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

 

Besökte IKEA, åt köttbullar, jobbade, åt tårta, drack vin.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

 

Ja, självklart men det finns inte mycket jag kan göra åt det ändå. Jag är nöjd över mitt 2010!


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

 

Avslappnad.


Vad fick dig att må bra?

 

Vänner, helger, sommar, alkohol.


Vem saknade du?

 

Familj och vänner. Bond. Nick en hel del.


De bästa nya människorna du träffade?

 

Jennie, Sara, Pernille, Nick, Ceci.. jättemånga! kan inte rabbla upp alla. men jag har träffat så mycket nya människor detta år och varenda en platsar in här.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0