02.05 bra lördag



hej allihopa. jag lever.
vaknade redan vid nio imorse och åt frukost med familjen. sen gjorde jag mig redo för släktSkype och efter det blev jag upphämtad av Jessica. vi drog till lite olika affärer och sen vidare till mallet (handlade Reebook-sneakers för 20 dollar!) åt lite lunch och myyyyyyyycket god pretzel. sen bar det hemåt med alkoholen i högsta hugg. fixade till mig lite snabbt och sen blev jag skjutsad till Jessica. öl och US Weekly, och sen vidare till Barcelona i Greenwich. jag har tiotusen gånger roligare här än inne i NYC. det är visst roligt och gå ut i NYC men det blir aldrig samma sak som att gå ut här i förorten med "riktiga" amerikanare.. haha. vilken rolig kväll! god natt.

Kommentera här
Postat av: Lotta

Hej,love your blog :)

Är du 21? Om du inte är det.. hur hårda är dom i usa när det gäller att man skall gå ut /få tag i alkohol?

kan du berätta lite ;P

2010-02-07 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0