23.18 4 februari

GRATTIS min älskade älsklings syster på din födelsedag!
sorry att jag inte skickat något grattiskort men du får nöja dig med paketet som kom för några veckor sen (kombinerad julklapp och födelsedagspresent). det lär komma fler paket under årets gång.

idag har Westover Zoo fått tillökning. inte nog med alla rådjur/hjortar, ekorrar och tvättbjörnar. nu har även en coyote (förhoppningsvis inte fler) bosatt sig här. för drygt ett år sedan berättade min värdmamma även att Greenwich hade besök av ett mountain lion. jodå, vildlivet sprudlar här vet ni, 40 minuter från NYC.


imorgon är det fredag (JAAAA VECKANS BÄSTA DAG) och jag, Jessica och Carro1 ska på bio. vi ska se Dear John. och nu tänker jag avlägga ett elakt skratt, för den filmen har inte premiär i Sverige förrens den 7 maj. hahaha. det är så jävla kasst så det är inte sant. där har ni en av anledningarna till att folk laddar ner film olagligt. nåväl, nu hoppas vi att den är riktigt bra.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0