23.38 dagen

här kommer dagen i sin enkelhet,

började 10.30 och vaknade upp i god tid för att hinna med ett snabbt samtal med syster. B tog nap mellan 11.30-ca 14.30 då jag lagade mat, bakade scones (med banan och blåbär som blev sådär), tvättade, städade, Skypade med mitt kusinbarn Liam (som fyller 6 år snart och är världens goaste unge).. när jag slutade ikväll drog jag och Victoria till mallet och sedan en snabbis till Target. kom hem vid 10-tiden och tog itu med min egen tvätt som låg i en hög på sängen, duschade, planerade morgondagen och nu sitter jag här. har ont i mina ben! har knappt hunnit sitta ner idag.
(och på tal om ont så är min rygg helt förstörd, värker i hela ryggen. min hand är också helt knäckt och har varit ett tag. värker i lederna/skelettet, vet att detta beror på att jag lyfter B som väger enormt mycket.. men vad gör man liksom? han kan ju inte direkt ta sig upp i barnstolen av sig själv.)

en liten inblick i aupair-livet. night night!

Kommentera här
Postat av: Sara - blivande au pair

hejsan!

jag har följt din blogg väldigt länge nu, och tänkte bara kolla om det är okej för dig att jag länkar dig på min blogg?

2010-02-24 @ 20:45:18
URL: http://sarasweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0