23.40 pussunge

idag hände en otrolig sak!

jag och B kollade på hans Barney-dvd han fick av mig i julklapp. de sjunger och dansar i hela filmen och han älskar det. i slutet av filmen sjöng de om något gulligt och barnen i filmen pussade Barney på kinden. då går B fram till mig och ser lite lustig ut sen pussar han mig på kinden!!!!! kan ni förstå? min värdmamma sa att det är första gången han pussar någon.. vi har försökt få honom och pussas innan men han vill inte. tänk, jag blev hans första puss! haha.

Kommentera här
Postat av: Ivana

Vad gulligt :D Det betyder mkt, den där pussen :)

2010-02-04 @ 09:21:02
URL: http://ivanus.blogg.se/
Postat av: Tilda

ÅH! Ljuvligt.



Hur har du det, Carro?

I miss you.

2010-02-04 @ 22:51:30
Postat av: Elin

haha, åh, sött :)

2010-02-08 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0