00.53 by your side

The Blind Side är nog den bästa film jag sett på år. och jag är extremt svårtflörtad när det kommer till film. den var så jäkla bra! Sandra Bullock är kanon.

nu måste jag i säng. vart dock tvungen och kolla på filmen ikväll då jag bara hade den ett dygn då jag lånade den på biblioteket idag. biblioteket är kanon, man kan låna helt nya filmer gratis i ett dygn. lånade även Glee säsong 1, är lite sugen på den serien.

jag och barnen hann även med en playdate hos Jessica idag. riktigt härlig torsdag!

nej nu måååååste jag sova.

Kommentera här
Postat av: tilda

I love Glee! ;)

Lagom tönt-braigt..! Hihi



Såg Remember Me nu i dagarna. SÅ bra!

2010-07-23 @ 09:17:25
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0