23.42 what happened last night?



såklart glömde jag kameran hemma igår. fast å andra sidan hade jag aldrig kunnat visa några bilder här.. tror jag gjorde det mest busiga jag någonsin gjort igår. men det var värt det alla gånger och det kanske går till historien som en av de bästa sommarkvällar sommaren 2010. det var som taget ur vilken galen amerikansk tonårsfilm som helst. jag har sagt det innan och världen jag lever i här är något helt outstanding.

att en ny vecka närmar sig gör mig inte ett dugg efter denna helg. igår fanns det verkligen ingenting som kunde stoppa oss.. livet lekte.

efter en hektisk helg och några timmar på stranden både igår och idag behöver jag lite sömn. sen är jag minsann redo för en ny vecka.


..and hold onto your words cause talk is cheap
and remember me tonight when your asleep

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0