00.16 over here

det har regnat hela dagen idag. typ svenskt sommarväder, fast varmt. väldigt ovant men nästan lite skönt. jag och R har börjat städa ur vardags/lekrummet. slängt en hel säck med skit. vi åkte även och handlade.. kunde inte låta bli och inhandla skinka (pålägg!) har inte ätit det sen jag lämnade Sverige. lite knäckebröd fick också hänga med, jodå vi har Wasa knäckebröd i mataffären faktiskt.

imorgon blir det nog poolen, eller havet, eller vattenslangen. haha. vi får se hur dagen går.

nu ska jag försöka bearbeta dagen med hjälp av lite sömn. har ju blivit dåligt med det på senaste tiden. kommer bli hektiska månader framöver så bäst och vila upp sig när man kan. inte nog med min vecka i Sverige, dagen efter jag är tillbaka drar jag på semester med värdfamiljen.. berättar mer om det senare.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0