19.59 stormigt värre

slänger in en liten hälsning från ett stormigt USA.
vi sitter just nu inspärrade i Jessicas hus MED ström. när vi åkte från mallet var flera vägar avstängda och det låg träd överallt så vi bestämde oss för att skippa utgång ikväll och stanna hemma. min värdmamma ringde även och berättade att vi var strömlösa så nu ska jag spendera natten hos Jessica. min värdpappa och barnen är fast på Long Island och min värdmamma drog hem till sin syster. vi kom knappt hem till mig för polisen stod och spärrade av vägen.. men vi fick en vägbeskrivning på ett annat håll. HELA vår uppfart var full med grenar och skit så vi slängde bara ihop mina saker sen drog vi hem till Jessica. det står poliser överallt och de flesta vägar är avspärrade..

nu börjar det till och med droppa in vatten i Jessicas rum i källaren, det regnar och blåser som tusan. just nu dricker vi öl och jag sitter i mina Ecco-sandaler jag köpte för 980 svenska kronor idag. (nu jävlar är jag laddad för Florida!) vilken trevlig lördagkväll va?

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0