01.04 helg 21-23 maj

fredagen kryddade vi med jordgubbar, hallon, vattenmelon och mys på vår uteplats. och lite hopp på studsmattan såklart. framåt småtimmarna drog vi vidare mot Greenwich och alla rika medelålders som kvällen till ära bjöd på champagne.








Jessica, en av mina bästa vänner! ni anar inte vad vänner betyder här borta. mitt år här borta hade inte varit vad det är utan henne.

lördagen bestod av dagen-efter-shopping, McDonalds och pizza, allt för att ladda upp för ny omgång festligheter. underbar kväll på uteservering med liveband i downtown Stamford. vi hängde med två killar som har gått i samma high school-klass som Olivia Palermo.




Nine West är stort här och jag införskaffade perfekta partyväskan till sommarens galna kvällar och nya partyskor.

söndag
åkte jag med familjen till New Jersey för släktträff och BBQ. lite vin och öl igen. måste säga det vart ganska intressant stundtals.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0