23.13 vansinne

nu har de tydligen gripit idioten som höll på och spränga halva Times Square i luften.

vi passerade Times Square precis innan/när bomben upptäcktes i lördags och min värdpappa säger att vi hade tur. antingen hade vi hamnat mitt i explosionen eller mitt i kaoset som hade blivit om den smällt. vet inte vad som varit värst. Times Square ska man undvika. min värdpappa sa senast på Nyårsafton då jag begav mig in där att om det är någonstans de smäller en bomb är det på Times Square. fy fasiken.



det har varit kanonväder nu i en vecka, 25-30 grader. det är nästan för varmt. riktig tropisk värme men tack och lov har det kommit lite friskare vindar nu. imorgon ska jag byta ut jeansshortsen mot en förhoppningsvis svalare klänning. eller vi får väl se med det, vill ju inte skrämma slag på någon i mataffären med mina ben.

Kommentera här
Postat av: Ivana

Nej men fy fan, vad säger du :S usch! Jävla idiotfolk det finns.

2010-05-06 @ 20:11:39
URL: http://ivanus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0