23.01 hard work work

mycket jobb just nu.

tänkte iallafall dela med mig av ett skönt citat.
N vid middagen ikväll "when i get my own kids im gonna feed them with lobster and ham. on special occasions, hot dogs." haha, ungar.
på tal om det. R har lärt sig ett nytt ord tydligen - "sexy". så jag frågade ikväll "vet du vad det betyder?" då svarar hon "ja, det säger man till varandra när man gillar varandra och ska bli tillsammans". HAHA var får dem allt ifrån? kan ärligt säga att jag INTE är skyldig till detta.

nu sitter jag och får "Swedish massage" av massagestolen i min värdpappas kontor, hahahaha. dags och gå och lägga sig snart. imorgon är det fredag!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0