23.12 this is where my heart is



denna underbara stad!
det är omöjligt och förstå att en dag kommer detta inte vara min värld längre, inte mitt liv. jag och Jessica pratade om det idag när vi vandrade runt på Manhattans gator. när vi säger hej då till detta liv om några månader är det för alltid. detta liv kommer aldrig igen. människor jag träffat här kommer jag få säga hej då till på obestämd tid. kanske ses vi igen, kanske inte. jag börjar nästan gråta när jag tänker på det.

efter en GALEN lördagnatt med min danska vän Pernille (vi pratar, danska, svenska och engelska med varandra. en salig blandning) och efter alldeles för många tequila kändes det som om någon bankat mitt huvud i en tegelvägg imorse. men efter lite Donkan, cola, värktabletter och frisk luft var jag återställd. Jessica och jag har vandrat runt i Chinatown, Little Italy, Soho och haft världens bästa dag! det har varit varmt, säkert en 22 grader, vi åt mysig middag i Little Italy (uteservering, såklart!) kollade i lite affärer, insåg att vi inte alls gillar Chinatown.. vi var sådär som bara jag och Jessica kan vara. haha. Jessicas "Ullareds-historier" livar alltid upp stämningen också. perfekt dag helt enkelt. självklart avslutade vi på Grand Central med en Cheesecake från Junior's. finns inte bättre!

jag är nöjd med helgen. nästa helg väntar Halloween och sen får vi se vad som händer efter det .. ;) livet känns ganska bra just nu faktiskt.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

tack för alla fina halloweensaker. hatten var bara för fin, den passar på mina spökfester jag ska på. kram

2010-10-25 @ 20:25:38
Postat av: Tilda ( som älskar dig massor)

Hihi. Halloween i N.Y är mäktigt ju.

Två gånger har jag varit med om dt. Önskar jag kunde få va med dig i år och busa ;)

2010-10-25 @ 21:39:27
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0