23.31 spooooky

det närmar sig Halloween! B går runt och säger "spooky" om allting, haha. husen är dekorerade, inne som ute. spindelväv, läskiga gubbar, enorma spindlar och allt där emellan. till och med jag tycker det är lite läskigt. ska bli så jäkla kul till helgen och ääääntligen ska ni få se min Halloween-kostym.

ikväll var jag med N hos min värdmammas syster. alla här i familjen är doktorer på något sätt typ och henne syster jobbar som förlossningsläkare så hon skulle ta bort stygnen i hans ögonbryn haha. sjukhuset började nämligen krångla med pengar och försäkringsbolaget är väl sega på och betala och har man doktorer i familjen så kan man ju lika gärna göra det hemma och slippa tjaffs. 2000 dollar (ca 13 000 svenska kronor) gick ett besök på akuten på, sju stygn och lite lokalbedövning.

ja, det var nog allt för idag.

Kommentera här
Postat av: tilda

VA? Helt jävla sinnes, 13000!

2010-10-26 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0