00.33 snart helg!

min nacke är inte bra. kan bara vrida huvudet åt ett håll.. perfekt. börjar dock släppa lite känns det som. kan man ju hoppas nu när det snart är helg.

på fredag ska jag in och rösta till Riksdagsvalet i NYC (hoppas ni inte har skickat mitt röstkort redan, mamma och pappa? det behövs inte men om det kommer är det bara bra.) så jag har fått ledigt fram till eftermiddagen, mycket snällt! min värdpappa är mycket politiskt insatt så det var inte några problem och få ledigt till detta, haha.

idag har varit en helt vanlig dag, imorgon blir antagligen detsamma. kan knappt vänta till långhelgen som nalkas. HÄRLIGT. helt själv i huset. även om det ska bli lite läskigt och sova ensam i detta stora hus.

bara en liten snabb uppdatering, varken orkar hinner eller har lust till det här just nu. förresten känns det helt konstigt att det är 1 September idag. vi har haft nära 40 grader varmt.. inte helt vad man är van vid från hemma. haha. dessutom är det idag exakt fyra månader sen jag och Nick träffades. kan inte fatta vart tiden tar vägen! sommaren går mot höst..

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0