00.41 tropiskt

detta är precis vad jag menar med att värmen här är annorlunda mot i Sverige.. mitt i natten har vi 20 grader ute. luftfuktigheten ligger på 88% och det varken regnar eller har regnat. idag har varit såååå jäkla hett. skönt som tusan. det tar lite tid innan man vänjer sig vid fukten och man slutar svettas för varje steg man tar men gud vad härligt. nu jäklar kommer sommaren!




haft en jättekonstig dag. allting är konstigt just nu! stanna, lämna? leva här eller där? jag har människor jag älskar här, jag har människor jag älskar hemma i Sverige. en del av mig är här, en del av mig hemma i Sverige. det kommer nog alltid vara så. vart ska jag ta vägen? jag vill inget annat än och stanna här men samtidigt har jag aldrig sett fram emot och komma hem så mycket som jag gör nu. det kanske bara är dags och ställa mitt liv här på paus, för kanske, antagligen, är det här jag hör hemma. jag börjar nästan tro det på riktigt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0