18.35 class, Valborg och NYC

jag har haft class HELA dagen på Manhattanville College, där jag tar en weekendkurs för och plugga ihop de collegepoäng jag behöver enligt mitt visum.

nu sitter jag här nyduschad och helt slut, men vad tusan, det är Valborg och det är svenskbesök i stan. mina UNDERBARA och fina vänner Elin och Henrik är i NYC och vi ska mötas upp och tro mig, det lär bli party.. att jag sen har class imorgon också försöker jag förtränga just nu. kommer bli en mardrömsdag. och vad jag ännu mer försöker förtränga är att jag från och med imorgonkväll fram tills tisdagkväll är ensam med alla tre barnen.. pjuh.

för exakt ett år sedan såg det ut såhär (eller ja imorgon på dagen),





då hade vi 30 grader och underbart sommarväder. det har vi inte idag kan jag säga.. skitvår! just nu ligger tempen på 20 grader. inte okej. det var också då den misslyckade bombsprängningen på Times Square ägde rum (usch, vi var ju där..) och kvällen jag träffade Nick (militären) som jag dejtade ett tag. vilken kväll, tänk att jag ett år senare skulle sitta här och få chansen och göra om allt igen. lyllos mig!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0