23.20 skitbra dag!

har jobbat HELA dagen, alla barnen är hemma då vi har påsklov här borta också. hade en riktigt bra dag dock. vi åt svenska pannkakor till frukost och lyssnade på country (förstås).. vid lunch kom barnens kusin över (vilket är x kusin också, haha.. känns så himla konstigt det där) de lekte en stund innan vi åkte med Jessica och hennes kids till lekplatsen och sen vidare till biblioteket. barnen lekte så fint idag och alla uppförde sig. inget skrik, inget bråk, inga sura miner. helt fantastiskt. vi kom inte hem förrens vid 17-tiden, snabb middag och dusch sen slängde vi oss i soffan framför Bambi.

nu ligger världens sötaste tjej i min säng och vägrar sova (och kollar igenom mina bilder på min iPad, HJÄLP) är det lov så är det liksom.. sitter här och blandar svenska och engelska. försöker skriva på svenska och prata på engelska med henne, lagom jobbigt så här när det närmar sig midnatt. nu ska vi snart släcka lampan, gissar på att jag har en sovkompis inatt. gud vad jag kommer sakna mina barn!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0