02.27 no promises



ikväll sa jag hejdå till mamma, pappa och syster. det är aldrig lätt men den här gången ses vi ju igen om några månader. det är det enda jag får höra just nu. "snart åker du hem". från alla håll pratas det bara om att jag snart är tillbaka i Sverige. hur snabbt tiden kommer att gå. det är jobbigare än vad jag förväntade mig.

som min värdpappa sa, det är sista rycket nu.

min dag började i NYC. stegade ut på Grand Street i strålande solsken och trängde mig ner i tunnelbanan. insåg att jag är lyckligt lottad som får leva detta liv. åkte hem till min B. pratade med x, om allt, framtiden. fin torsdag, helt enkelt. mysig kväll med middag på Abis i Greenwich (love that place!) och kvällen avslutades runt köksbordet med allihopa. B stod för underhållningen såklart.

konstig dag på kanske både ett bra och dåligt sätt. jag är ganska kluven just nu tror jag.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0