00.26 lite uppdatering

det har hänt en hel del om man säger så..

till att börja med,
i Florida vart vi på bio allihopa och såg Justin Bieber - Never Say Never. cant say i knew a lot about this kid before the movie but now i got the Bieber-fever. HAHA. med helgalna kusiner som avgudar honom mer än något annat kunde jag inte annat än och bli smittad efter och hört hans namn nämnas fyrtiotusen gånger per dag under en vecka. de amerikanska kidsen är helt tokiga i honom. men filmen var faktiskt bra och jag antar den kommer till Sverige så gå och se den. det är en söt historia.


mamma, pappa och syster har varit här och hunnit åka hem. jag har jobbat som en galning men det hindrade oss inte från att gå ut i fredagskväll. tidigt lördagmorgon trillade jag in genom dörren efter en sjukt trevlig kväll med en massa bekanta ansikten. lördagen blev dock inte lika kul och jobba på. igårkväll var vi också ute men det blev inte lika crazy och jag fick en god natts sömn. idag har vi promenerat på stranden (utan jacka! våren är snart här) tittat på film och bara njutit av lite ledig tid.

annars är det drama och galenheter som vanligt och jag börjar fan undra vad som är fel på mig. ni vet när allting är så bra det kan bli och man egentligen inte kan be om mer än så.. ändå kan man inte låta bli och tänja på gränserna lite, hålla sig borta från trubbel. livet är allt bra spännande. man vet aldrig vad som väntar runt nästa hörn.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0