23.34 a place you go to heal your hurt





jo så här har det sett ut de senaste veckorna. vintern kom även hit, även fast den sällan stannar länge.. mina flipflops har stått på golvet i min garderob nu i några månader och jag har bara "inte orkat" lägga undan dem nånstans vilket innebar att när jag igår fick för mig och göra det var dem täckta av tio lager damm ungefär. men så kom jag på mig, vad tusan, jag åker ju till Florida om mindre än tre veckor. hihi.

tänker klicka hem soundtracket till Country Strong nu. jag är hooked! ääälskar musiken, älskar skådespelarna, älskar storyn, älskar allt. få inte en chock när jag kommer hem i sommar i cowboyhatt och southern accent.


imorgon är det REDAN onsdag. dagarna har sprungit iväg. idag hade vi "snow"day på grund av att det regnade. och snön smällte. alltså amerikanska skolor.. helt sjukt. skolan var inställd HELA dagen på grund av att det regnade, kan ni fatta? nej jag kan inte det. inte ens efter 14 månader här.

nej godnatt på er. eller morgon kanske det ska vara.

Kommentera här
Postat av: mamma eva

härligt med lite snö. puss

2011-01-19 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0