23.20 wrong wrong wrong

min bättre hälft, högra hand, bästa vän, lite allt-i-allo helt enkelt är bortrest och jag känner mig ensam. inte hel. något fattas liksom. vi har inte setts sen i söndags och jag saknar henne sönder och samman snart!


förresten minns ni mina blåmärken på benen? mitt vänsterben är fortfarande inte helt hundra. en MÅNAD senare. nu kan jag iallafall röra vid benet även om det ömmar.. till skillnad från i början då jag skrek rätt ut, haha. jag kan inte ens förklara hur man lyckas med detta, för jag vet knappt själv hur det gick till.

annars rullar allt på som vanligt. det är vänner, jobb, drama, alla dessa amerikanare, party.. det är allt och ingenting.

(MAMMA. ringer nog på Skype imorgon, torsdag. be there!)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0