00.34 the last thing i remember



lördagkväll var en fullträff! fem glada tjejer, vi pratade svenska, drack gott och röjde till en massa bra musik. skitbra. vi drog till vårt stammisställe och träffade på en hel del bekanta ansikten och jag drack gin och tonic vilket alltid påminner mig om sommaren vilket får mig och må toppen! x köpte mig en gin och tonic en het sommarnatt och sen blev den standard för alla sommarkvällar. påminner liksom om alla glada stunder, skratt och galenheter.

kvällen slutade jättekonstigt och klockan nio imorse mötte jag Jessica på en tom gata downtown Stamford. det var en underbar morgon! ....tills baksidan av gårdagen gjorde sig påmind och vi spenderade resten av dagen i Jessicas säng. fast vi lyckades faktiskt ta oss iväg på bio ikväll.

taxichauförren vi åkte med hem imorse var så jäkla söt. typ en 60årig mörkhyad man. han sa till mig och Jessica "jag har aldrig i hela mitt liv haft fördelen att få prata med så vackra tjejer. hade jag haft en så vacker tjej hade jag aldrig släppt henne." låter lite knasigt på svenska men haha.. amerikanare. så himla typiskt amerikanare! en väldigt clingy guy vi brukar träffar ute säger alltid till mig "i cant even look into your eyes. they are so beautiful. you are so beautiful" haha i can go on and on about this.. amerikanska killar och deras komplimanger. tycker dock om att de säger vad de tycker och tänker. inte som svenska tråkiga, sura och högfärdiga killar.

okej, godnatt! ny vecka på ingång.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0