09.21 i see you when i see you

let's don't say goodbye i hate the way it sounds
so if you don't mind let's just say for now

see you when i see you another place some other time
if i ever get down your way or you're ever up around mine
we'll laugh about the old days and catch up on the new
yeah i'll see you when i see you and i hope it's someday soon

jag har knappt sovit något alls inatt. nu ska jag packa det sista sen är det dags och säga hej då till mitt USA. mitt liv. många hej dån är redan klara, tack och lov. det var mycket jobbigare än jag trodde det här. säga hej då till x och en sista goodbye kiss och inte veta när jag får krama honom igen var SKITJOBBIGT. säga hej då till kusiner och släkt kändes som och överge dem. alla fina ord som skrivits och sagts till mig värmer i hjärtat men det gör ont och lämna. det känns så fel och lämna alla fina vänner för vi har så underbart roligt tillsammans. vi är det perfekta gänget. vissa kommer jag se igen, snart. andra kanske aldrig eller om ett bra tag.

this is it. nu avslutar jag det bästa kapitlet i mitt liv. med mig hem tar jag underbara minnen och en himla massa kärlek. som tur är finns det internet och det är ju faktiskt bara ett hav emellan mig och det bästa jag vet. jag kommer tillbaka snart. det är en sak som är säker.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0