00.53 skrattfest

vilken underbar helg!
haha.. i fredags eftermiddag klämde vi alla in oss i bilen och började vår roadtrip upp till huset i Vermont. efter en timme stannar vi för och köpa chicken nuggets som B slänger i sig (han har varit sjuk och ätit dåligt) efter ett tag får han en rejäl hostattack och spyr upp allt. haha vilket kaos.. men vi kom fram vid 20-tiden efter en varm, bråkig och jobbig bilfärd. min hostdad och Jessica kör iväg för och hämta kinamat och handla lite mjölk. tio minuter efter dem stuckit ringer Jessica och asgarvar. då har min hostdad tappat typ ett halvt paket ägg i golvet i mataffären..haha han är världens knasigaste men också jävligt rolig. vi korkade upp vinet till maten iallafall och sen var kvällen igång!

lördagen körde vi ner till stan och shoppade, drog sedan en sväng till Stratton (skidresort) och hängde lite. blev även en sväng förbi Hildene som ligger några hus från vårt. Abraham Lincolns sons gamla hus, där man även hittar Lincolns berömda hatt. sjukt bra lördag. blev fest på kvällen såklart och min mobil fick sova utomhus. inte nog med det blev den överkörd av vår Jeep. den lever fortfarande! helt otroligt.

dagen har inte bjudit på så mycket. pulkaåkning, i Vermont är det fortfarande vinter och en massa snö, städning och bilfärd hem. alla barnen är sjuka nu (halsont, feber) så blir nog en andra vecka med sjuka barn hemma.

en av de roligaste helgerna på länge med min bättre hälft Jessica. en massa skratt. precis vad jag behövde!






Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0