22.17 regnigt

det regnar. och regnar. och regnar. och ska göra det hela veckan. helgen ser dock ut och bli bättre och värmen verkar komma på riktigt snart, taaaaaaaack och lov.

igår var det min ett-år-och sex-månaders-dag precis på dagen. wow!

idag har vi inte gjort mycket. B och jag har bara chillat runt inomhus. bakat lite, badat, läst böcker, spelat Wii, varit och handlat mjölk, lagat mat.. ja inget märkvärdigt. x har påmint mig om vad som hände i helgen, som om jag inte redan visste? dansen på bardisken påminner han mer än gärna om.. det slår aldrig fel. haha.

ja just det. alla är ju hemma från college nu så gissa på drama och crazy partynights de sista veckorna. två helger kvar här, sen kör vi en helg i Vegas och sen är vi inne på sista helgen här och bara dagar från min hemresa. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. jag är så nervös!! måste njuta nu, njuta som bara den av mitt USA. det bästa jag vet.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0