23.37 STRESS

det är stressigt nu. och lite argt. jag skriver på min slutuppsats så mycket jag kan och hinner, men tiden räcker inte till. stress!!

dessutom är jag så jävla förbannad. hade ingen aning om att jag skulle jobba hela kvällen ikväll, blev ju en trevlig överraskning när ingen kom hem. sen fick jag reda på att jag ska jobba imorgon också, hela lördagen. det går åt helvete med mitt skrivande kan jag säga. det roliga är att INGEN har berättat detta för mig..
jobbade söndagkväll till måndagkväll, sen har jag jobbat i snitt en 10 timmar per dag onsdag, torsdag och idag (fredag). en lördag på det så är vi uppe i en 90 timmars arbetsvecka. det bästa i hela den här historien är att jag aldrig kommer och bli kompenserad för det heller. hundra procent säker att det inte kommer ligga en dollar extra. vilket gör det ännu surare. ah. jag är så jävla förbannad. ursäkta svordomarna men ibland blir det bara FÖR mycket.

ska försöka skriva lite till. sen sova några timmar och sen är det upp till en ny dag av skrik, gap och bråk. you gotta love it.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0